Лета – дзіўная пара! І кожны дарослы або дзіця з нецярплівасцю чакае, калі ж наступіць гэтs выдатны час. Для дзяцей лета – асаблівы перыяд, калі можна ўдосталь нагуляцца, адужэць, падрасці.
Знаходзячыся ў судотыку з прыродай, дзіця рэальна спазнае свет, яго гукі, фарбы, атрымлівае яркія ўражанні, якія пакідаюць след у дзіцячай душы на ўсё жыццё.
Улічваючы ўсё гэта, педагогі дашкольнай адукацыі арганізоўваюць і праводзяць работу з дзецьмі, ствараючы камфортныя і педагагічна мэтазгодныя ўмовы для знаходжання дашкольнікаў на свежым паветры.
Пры гэтым, зразумела, мы ўлічваем індывідуальныя асаблівасці нашых выхаванцаў і стараемся так арганізаваць іх дзейнасць у летні перыяд, каб яна ў поўнай была цікавай, цікавай, умацоўвае здароўе.
У летні перыяд дзеці праводзяць больш часу на паветры, чым у памяшканні ўстановы дашкольнай адукацыі.
Ствараючы адукацыйную прастору на тэрыторыі ўстановы дашкольнай адукацыі, мы зыходзілі з таго, што кожны яго кампанент павінен адказваць наступным прынцыпам: бяспекі, педагагічнай мэтазгоднасці,
поліфункцыянальнасці выкарыстання прасторы, уліку узроставых
асаблівасцяў дзяцей, разнастайнасці аб’ектаў адукацыйнага прастора.