Станцыя “ПТУШЫНЫ ДВОРЫК”
Відавыя кропкі (аб’екты для назіранняў): кармушка, шпакоўня, птушкі, якія прылятаюць на птушыны дворык.
Формы работы: сузіранне кармушак і шпакоўняў, параўнанне аб’ектаў,
дыдактычныя гульні экалагічнага зместу, падкормліванне птушак (зімой), вядзенне дзённіка птушыных гасцей дворыка.
Рэкамендацыі:
Пасродкам назіранняў, апавяданняў, мастацкіх твораў фарміруюцца ўяўленні:
- аб адметных прыкметах канкрэтных жывёл бліжэйшага акружэння (птушка), патрэбах жывёл як жывых істот у святле, вільгаці, цяпле, ежы, жыллё;
- сезонных зменах у жыцця жывёл;
- асаблівасцях знешняй будовы жывёл: колькасць канечнасцяў, асаблівасці галавы, органаў пачуццяў, покрыва і г. д.;
Выкарыстоўваюцца дыдактычныя гульні: “Як іх назваць?”, “Чацверты
лішні”, “Чый сілуэт?” і інш.
Падрыхтавала: Навіцкая С.К., намеснік загадчыка па асноўнай дзейнасці.